En Strålande Utsikt

-för en 'bättre värld'

KAIK i anstundande!

Hemkommen från Nice i förrgår, med ett rejält fotbollssug. Fick lite utrustning igår, söndag, vilket jag kommer presentera under måndagen, och åkte för att se KAIK:s andralag spela match mot Julitas andralag, Division 7. Jag har nämligen registrerat mig i laget, vilket jag gjorde redan i Nice för att bli spelklar och försäkrad från första steg!

Ja, så fotbollssugen är jag! Åkte och såg Division 7! Har suttit och ruttnat bort i Nice (okej, ska inte gnälla, för det var ganska bra där borta…) i fotbollsavsaknaden, då jag suttit med fotbollsvideor på Youtube och joggat för att komma i form.

Matchen var mycket bättre än jag trodde! KAIK spelade bra för att vara ett lag i Division 7, men så var Julita också oerhört dåliga. Vissa spelare i KAIK imponerade på mig och jag blev lite förvånad över att de spelade i andralaget, men kanske var det så att de spelade här för att de var bänkade i förstalaget? KAIK vann i alla fall med 8-0.

Kände igen ett par ansikten på planen, och träffade två killar som jag har spelat med tidigare i KAIK. Jag spelade ju i KAIK fyra år sedan, i såväl A-lag som juniorlag och det var superkul att få titta på en match med mitt forna lag! Längtar så oerhört mycket till första träningen imorgon kväll!!!

Information

This entry was posted on 4 juni, 2012 by in Personligt/Personally and tagged , , , , .

Goodreads

Läsarmätare

  • 19,946

Följ mig på Twitter!

